100 000 visninger på Infotobloggen

100 000 visninger

Så kan man jubilere aldri så lite: Infotobloggen har nettopp passert 100 000 visninger. Siden starten i november 2011 blir dette i snitt 2 500 visninger pr måned.

Jeg vil tippe at det er om lag like mye som en populær «rosablogger» har på en liten formiddag. Men så er også denne bloggen er litt smalere og faglig sett litt mer spesiell. Vi får trøste oss med det 🙂

I tillegg kan vi gratulere oss selv med at antall blogg-artikler nå har passert 250. Denne artikkelen er nr 251.

Noen trofaste lesere har vært med som abonnenter helt siden starten. Så har det blitt flere og enda flere etter hvert. Det er en lovmessighet at en snøball som ruller legger på seg med en viss faktor.

Takk til alle faste følgere og alle andre som er innom, og som forhåpentligvis finner noe interessant i ny og ne.

More t k

Om Harald Harnang

Bakgrunn: Journalist og sosiolog. Jobb: Avis, reklamebyrå, informasjon/markedsføring. Nå statlig ansatt. Foto: Tidligere yrke, nå litt yrke og mye hobby.
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , . Bokmerk permalenken.

3 svar til 100 000 visninger på Infotobloggen

  1. Arne Leskovsky sier:

    Hei Harald. Gratulerer. Du har en flott, fengende og lettforståelig måte å formidle det du kan som proff. Fotograf til meg som amatør. Om du noen gang skulle finne på å holde workshop’s, vil jeg være blant de første til å melde meg på

    Likt av 1 person

  2. Hei Arne. Tusen takk for hyggelig kommentar. H 🙂

    Lik

  3. Leif Simonsen sier:

    Gratulerer med en proff forståelig fotoblogg for oss amatører. (Men det har mange ganger gitt meg litt komplekser når jeg skjønner at jeg aldri kommer til å bli noen god fotograf!!)

    Likt av 1 person

Legg igjen en kommentar

