30.000 visninger på Infotobloggen

Kake m lys

Så passerer telleverket på Infotobloggen 30.000 visninger. Hyggelig. Takk til alle som følger bloggen.

Samtidig er vi akkurat et par artikler unna å runde 100 bloggartikler. På et tidspunkt hadde jeg sett for meg dobbelt-jubileum, men telleverket gikk så raskt at vi heller får feire på nytt når 100 artikler passeres 🙂

Infotobloggen startet 25. november 2011. 20.000 visninger ble passert ett år senere. Og nå, tre måneder senere, runder vi 30.000. Årsstatistikken fra WordPress gir en bra info om hvem som leser hva, når og fra hvor.

Det hender jeg tenker at nok er nok. Kanskje er 100 bra? Vi får se. Så lenge jeg har noe vettugt å skrive om, og synes dette er gøy, blir jeg vel å holde på. En stund til i alle fall…

Enjoy.

Om Harald Harnang

Bakgrunn: Journalist og sosiolog. Jobb: Avis, reklamebyrå, informasjon/markedsføring. Nå statlig ansatt. Foto: Tidligere yrke, nå litt yrke og mye hobby.
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

2 svar til 30.000 visninger på Infotobloggen

  1. Andre sier:

    Gratulere 🙂 Bra med en norsk (og ikke minst narviksk) blogg om foto 🙂

    Lik

Legg igjen en kommentar

