8000 visninger på bloggen

I går passerte Infotobloggen 8000 visninger. Det er et utrolig bra resultat, tatt i betraktning at bloggen ble opprettet i slutten av november i 2011, altså bare for knapt fire måneder siden. Takk til dere som følger, og forhåpentligvis lærer litt av det jeg skriver om.

Jeg får noen kommentarer i ny og ne. Denne kom fra en Facebook-venn for noen få dager siden og var utrolig hyggelig: «Hei Harald: Takk for både interessant, (tidvis veldig) vakker- og ikke minst lærerik infotoblogg- den eneste jeg (så langt) abonnerer på!!» Om Amerikabildene skrev han videre: «Sterke bilder (mange og kjære gjensyn!), reflektert og informativ tekst- og i tillegg Tom Waits- kan det bli bedre?»

(Bildetekst: Fiskebåt på tur inn mot land. Kerala, India. Med disse små farkostene sette de garna i mørke kl 0330 på natta ca 5 kilometer utenfor kysten. De kommer inn med fangsten tidlig på morgenen.)

Nå er jeg tilbake etter en lang reise, har pakket kofferten og er på tur ut igjen noen dager. Men med tid og stunder vil det nok komme flere innlegg på bloggen. Jeg startet denne bloggen uten helt å vite hva jeg bega meg ut på av arbeid. Men så lenge jeg synes det er gøy, blir jeg vel å fortsette.

Du må gjerne komme med flere kommentarer og innspill til emner som du vil høre mer om. Kanskje kan jeg svare, og kanskje kan andre svare.

En annen sak jeg lurer på er om det er vanskelig å lese teksten i bloggen (liten grå skrift på sort bakgrunn). Dette malsettet er beregnet for foto, men med så mye tekst som jeg lager, kan det kanskje bli vanskelig. Selv sitter jeg på en stor, fargekorrigert skjerm, men det gjør ikke alle. Hva mener du?

Om Harald Harnang

Bakgrunn: Journalist og sosiolog. Jobb: Avis, reklamebyrå, informasjon/markedsføring. Nå statlig ansatt. Foto: Tidligere yrke, nå litt yrke og mye hobby.
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

