Bilder og 1000 ord

(Dette er min aller første blogg-artikkel, datert november 2011).

Dette er min lille uhøytidelige fotoblog. Her kommer bilder og tekster som i hovedsak er ment å kunne være interessant for andre fotointeresserte. Jeg har fotografert i mer enn 50 år, og har i lange perioder helt og delvis levd av foto, både som fotojournalist og fotograf i reklamebyrå. I de siste årene har jeg jobbet mest med dokumentarfoto. På mitt nettsted www.infoto.no har jeg lagt ut bilder som kan ha allmen interesse, og dermed er til salgs. Her på fotobloggen vil det komme andre typer bilder, ofte tatt en en helt annen setting. Men skulle noen av bildene ha interesse, så kan jeg kontaktes på mobil +47  901 04 121.

Mvh Harald Harnang
harald.harnang(a)gmail.com

Om Harald Harnang

Bakgrunn: Journalist og sosiolog. Jobb: Avis, reklamebyrå, informasjon/markedsføring. Nå statlig ansatt. Foto: Tidligere yrke, nå litt yrke og mye hobby.
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

